04 June 2009

Anugerah PASTI Terbaik ! TAHNIAH !




Malam tadi, semasa majlis perasmian Muktamar Pemuda PAS Pusat, berlangsung acara penyampaian beberapa anugerah.Antara anugerah yang seperti lazim setiap tahun disampaikan adalah Anugerah PASTI terbaik peringkat Pusat.

Sekali lagi,PASTI Negeri Selangor dinobatkan juara di peringkat Pusat bagi tahun 2009. Anugerah ini menunjukkan komitmen beterusan PASTI Negeri Selangor membawa pengurusan organisasi PASTI-PASTI di seluruh kawasan di negeri Selangor ke satu tahap yang lebih baik dari sebelum ini.

Alhamdulillah, sebelum daripada ini, di Muktamar Pemuda PAS Negeri Selangor pada bulan lepas, PASTI Kawasan Puchong juga telah dinotbatkan sebagai PASTI Kawasan terbaik di peringkat Negeri Selangor.

Selaku salah sebuah PASTI di Kawasan Puchong dan di Negeri Selangor,PASTI Ar Raihan amat berbangga dengan kejayaan PASTI Kawasan Puchong dipilih sebagai PASTI terbaik dalam Negeri Selangor dan PASTI terbaik di peringkat Pusat.

Anugerah yang begitu bermakna ini bukanlah sebagai tanda bahawa mana-mana PASTI sudah boleh berpeluk tubuh dan hanya berpuas hati dengan pencapaian yang ada. Anugerah ini datang dengan tanggungjawab agar PASTI-PASTI di Kawasan Puchong khususnya termasuk PASTI Ar Raihan melipatgandakan usaha untuk memberi perkhidmatan dan penyampaian yang terbaik, setanding dengan permintaan daripada masyarakat umum.

Sekali lagi, PASTI Ar Raihan mengucapkan jutaan tahniah kepada PASTI Kawasan Puchong atas Anugerah PASTI Kawasan Terbaik dalam Negeri Selangor dan kepada PASTI Negeri Selangor atas Anugerah PASTI Negeri Terbaik di Peringkat Pusat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails