03 June 2009

Pembesaran Bangunan PASTI Ar Raihan

Alhamdulillah, dengan izin dan inayah daripada Allah Taala yang Maha Kuasa, pihak pengurusan PASTI Ar Raihan telah pun secara rasminya mengambil bangunan (rumah) bersebelahan untuk dijadikan bangunan tambahan bagi PASTI Ar Raihan.

Penambahan bangunan ini , setelah difikirkan dan dibincangkan dengan mendalam dalam mesyuarat, maka pihak pengurusan dan pihak cawangan-cawangan bersetuju untuk mengambil bangunan tambahan bagi tujuan :

1) Menampung bilangan pelajar yang semakin bertambah (Alhamdulillah)

2) Menyelaraskan dan menampung sesi persekolahan pelajar disebelah pagi sahaja.

3) Menggunakan pakai tenaga guru tambahan (lantikan guru bahasa Inggeris yang baru)

4) Memberi keselesaan kepada pelajar (semua kelas) didalam bilik darjah yang khusus.

5) Ruang perhimpunan yang lebih luas serta tapak taman permainan mini yang lebih sesuai.

Oleh yang demikian, sekiranya diizinkan oleh Allah, maka bangunan tambahan PASTI Ar Raihan akan boleh mula digunakan bermula buka sekolah terdekat ini,15 Jun 2009.

Namun begitu,untuk tujuan penambahan bangunan diatas, pihak pengurusan amat-amat mengalu-alukan mana-mana pihak , para dermawan yang sudi menyumbang untuk tabung bangunan tersebut.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyumbang (wang tunai), harap dapat terus hubungi Pengurus PASTI di talian 013-3999 452 (Fadzli) ataupun Bendahari PASTI ditalian (013-3915626)

Segala sumbangan tuan/puan pihak kami dahulukan dengan ucapan terima kasih.

Doakan sama-sama agar Bangunan Tambahan bagi PASTI Ar Raihan akan dapat menyediakan kemudahan bagi pelajar PASTI dengan lebih baik.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails